Pazartesi, Kasım 07, 2005

adsl...anahtar... italyanca

bu adsl fena birşey...
3gb dediğin ne ki diyorsun
ziyan olmasın doldurmak lazım diyorsun
gözler kan çanağı....
İtalyanca öğreniyorum, aynı anda son çıkan albümler download ediliyor
hatta yetmiyor üzerine öğrencilerle msn de rehberlik yönlendirme yapıyorum..
bu nesil çok şanslı
öğretmenleriyle sanal ortamda chat... biz olsak ayağa kalkar hazırda beklerdik
onlar gayet rahat
değişiyor
iyi oluyor galiba
....
yuvadan gelen öğrencilerim var
yuva=çocuk sitesi
nasıl inceltilir bilmiyorum
onlara her baktığımda Malatya geliyor aklıma...
şu kafaları birbirine tokuşturulan...
kenara itildikçe "sev beni" diyen
sev beni dendikçe de kenara itilen
bir tanesi var
her ders aynıyız
ben anahtarlarımı masanın üzerine bırakıyorum
o alıyor
tüm ders elinde
ders bitince bana geri vermiyor
ben 3 kat aşağı iniyorum
1 dakika geçmeden öğretmenler odasına getiriyor...
neden desem "böyle olsun" oluyor cevap

gitmek gerek
yaşamak gerek..
bir kez görünce aynı olmuyor yaşamınız...


bugünden hayattan budur...
italyancaya dönmek gerek
:)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page