Cumartesi, Kasım 19, 2005

Elektrik… Maxihot… (uyumalıyımmm) Mum ışığında Semiramis …


2005 yılında yurdum
Hala en küçük fırtınada kesilir elektrikleri…
Birliklere girmeye çabalar…
Daha kendi içinde aradığı
Birliği bulamamışken…


Tam ahvalimi yazmaya oturdum bilgisayar başına, gribin ne fena olduğunu anlatacaktım, “Bol bol meyve yiyin bakın ben yemedim ne oldum” nutukları atacaktım. O kadar heveslenmiştim. Ama ne oldu: Yine kesildi gözünü sevdiğim elektrik. Mum ışığında yazılmakta bunlar o sebepten… Benim bu halim ülkemin özeti aslında… Arada kalmışlığın resmi: Mum ve bilgisayar, internet, blog dünyası… Bir yandan yakalamaya çalışıyoruz dünyanın gelişim hızını ama duraksatıyor ara ara “gelişmekte olan ülke”nin alışılagelmiş sorunları… Örnekler bir tek bu değil aslında… (Tam şu anda geldi yurdumun elektriği. 2 saniye kaldı gitti… Zavallı bilgisayar Battery Mode ile AC Mode arasında feleğini şaşırmış bir halde gidip geliyor… Aynı biz gibi )

Gribim fena halde… Ve beynim tuhaflaştı. Sürekli bir uyku hali, aslında uyku değil. Uyur uyanık derler hani tam o durum. Beynim boş durmak olmaz deyip bana seminerler veriyor, kelimeler birbirine karışıyor. Bu galiba “Professional deformation” dedikleri. Mesleğin gerektirdiği özelliklerin hayatın her alanını etkilemesi… Öğretmeniz ya her an bir kazanım olmalı: kendi kendime anlatıyorum ama karmakarışık bir oradan bir buradan…
Maxihot diye bir ilaç var içinde hallice miktarda parasetemol içeren ki sonuçta beynim tuhaflaşıp yukarıda bahsettiğim uyku halinde…

Bugünlük hayattan bu kadar… Zaten bilgisayar pes etti, şarj 3 dakika daha sabreder sonra başlar “elektrik istiyorum” diye inlemeye…

Ben şimdi ne mi yaparım buradan çıkınca: Mumlar sağolsun onların ışığında Semiramis okurum. Öğrenirim Asurlu Kraliçenin hayatını ve o zamanları anlamam hiç zor olmaz. Malum düşününce şunun şurasında ne ki… Fazla zaman olmamış. Biz yakınız hala o medeniyete…

Günaydınnnn gittim ben…

1 Comments:

Blogger Amire said...

hocam;fotoğraf çekiminiz çok güzel.tebrik ederim.

8:25 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page