Perşembe, Kasım 10, 2005

rekabet başlasınnnnn :)

evet ben bu düelloya varım, memnuniyetle kabul ediyorum...
Rekabet iyidir kaliteyi arttırır....
ama Amire Öğretmenim gözüm de korkmadı değil itiraf edeyim... Bir başlayıp pir başladınız... Tebrikler :)
Bir adımda 3 mesaj, hiç azımsanacak gibi değil...
Bakalım neler olacak...
Bu bir savaş ilanıdır... Heyamola :)
(Şu an Amire Öğretmenim markete peynir almaya gitmiş bulunmakta. Yani bir adım öndeyim. Peynir yoksa o markette bir sonraki markete uzarsa yolculuk işime çook yarayacak. Markete telefon mu etsem?? Numarayı bilmiyorum ki... Ama itiraf edeyim benim yaptığım hainlik... Düşmanımın bilgisayarını kullanarak savaş ilanı açmak da olmaz ki şimdi :))
Düşmanın cephanesini kullanarak savaş da kazanılmaz ki?? Bu bir ilk... (yani bir ilk olacak inşallah... ) Düşman geldi... Yemek zamanı.. Dikkat etmeliyim. Yemeklerin içinde yabancı maddeler olabilir... Bu blog rekabeti çok tehlikeli. Herşeyi yaptırır :)
MERAKLISINA NOT... DÜŞMANIN ADRESİ:

http://ekince.blogspot.com/


Yani hiç gerek yok ama hani merak ederseniz bakarsınız... :P



veee
Zehra'm... derin dostlardan... hoşgeldin blog dünyasına.. Çok sevindim. Sıkı bir yazar kazandı blog dünyası. Hayırlı Ola... :) yazıların sıkı sıkıya takip edilecek tarafımdan. Hoşgeldin...


10 Kasım yazısı sonraya ...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page