Pazartesi, Kasım 14, 2005

vezneci...


bugün banka turları yapmam gerekti...
birkaç bankadan sonra sırada en son Ş........bank vardı, döviz almak için sıraya girdim
aslında çok sıkıcı geçer dakikalarca bekle.
ama ben bugün çok eğlendim. Nasıl?? Şöyle:
veznedeki görevli yeterliydi bunun için. Hani filmler vardır...
Memur maaşı alan görevli elinden geçen paralara bakar gün boyu ve içten içe sinirlenir. her gün elimden milyarlar geçiyor yaşadığım hayata bak diye hayıflanır...
veee o gün gelir soygunu yapar...
adamın görüntüsü bana o karakterleri çağrıştırdı...
anlatmakla olmaz, görmek lazım...
sıkılmadım yani, bayağı eğlendim... hayal gücü güzel birşey, işe yarıyor :)
keşke fotoğrafını çekeseydim daha anlamlı olurdu...

2 Comments:

Blogger nagice said...

dakikalarca bekleyip veznedekini tafralarını görüp sinirlenmek en sık başıma gelenlerden.ama hiç böyle bakmamıştım.
tebrikler doğrusu..

12:22 ÖÖ  
Blogger Amire said...

alemsin veselam...

3:53 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page