Cumartesi, Aralık 03, 2005


budur ahvalim...
bugün de mesai var bana..
sabah veli toplantısı...
5-6 kişi gelir yine diyordum ama benim sınıfım 7B 3 eksikle hazırdı... Hatta hem anne hem babalar gelmiş. mutlu oldum çok..
ara karneleri dağıttım sıralarda bir tuhaf duran velilere. yıllar olmuştur son karnelerini alalı.. nostalji olsun onlara...
genel sınıf toplantısından sonra not görüşmeleri başladı...
tahminimden kalabalık oldu 2.5 saat boyunca yazılı notları sınıf performansları ödev portfolioları tekrarlayıp durdum.
farkettim de çoğu öğrencinin adını ezberlemişim benim için başarı. yüzleri hatırlamadaki başarımı isimlerde kullanamıyorum nedense.. :(
kargaşa oldu biraz dürüst olalım şimdi ama veliler anlayışlıydı birkaçı dışında :)
Koskoca insanlara sıraya geçmeleri gerektiğini söylemek zordu benim için ama aynı anda iki veliye de anlatamayacağım için bu uyarıyı 2 kez yapmak düştü bana...
Yoksa aynı anda 7a Zafer 8B Murat geliyordu kulağıma... olmazdı olmadı da :)

Sandwich metodunu denedim bu toplantıda... çok duymuştum adını.. Gerçekten işe yarıyor
sandwich metodu= birkaç cümle olumludan sonra araya sıkıştırılan sorunlar sonrasında yine olumlu
ekmek arası yani, araya ne koysanız gidiyor..
test ettim. onayladım kendimce.
Sadece öğretmen öğrenci ya da veli değil her alanına uygulanabilir karşıdaki de alabilirse tabii :) Yoksa sandwich falan kar etmez.
"sen zaten hep böylesin" demekten daha etkili olacağı kesin. "seni seviyorum ama .... önemlisin" araya sıkıştır ne istersen :)
Bir de şunu farkettim anne babaları en mutlu eden çocuklarının hakkında tek kelime de olsa iyi birşeyler duymak.
Bakışları değişiyor... :)
akşam da yazılı topları bana bakar ben onlara.. dayanamadım başladım okumaya... iyi notlar sevindirirken bazı kağıtlardaki 0 lar başımı döndürüyor.. Olacak n'apalım ???


öğretmenin mesaisi bitmezmiş :)

devam...

1 Comments:

Blogger Amire said...

sandviç yöntemi veli toplantısı dışında da işimize yarayabilir.:)enteresan:)

1:02 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page