Cumartesi, Aralık 17, 2005

kar.. sonunda :))


yaşasınnnn....
Serhat şehrimde kar var bu akşam...
Hani şöyle lapa lapa değil belki ama kararsız bir kar..
yağmur olup mu düşsem kar tanelerine mi dönüşsem arasında ikilem yaşayıp sonunda ikisi karıştırıp sunan insanoğluna..
özeti : karla karışık yağmur ya da yağmurla karışık kar..
hangisinin yoğunluğu fazla ayırt edemedim...

ama görüntü görülesiydi orası kesin.
ben üşürken titreyen ellerle bu kadar sabitleyebildim o görüntüyü yukarıdaki resimde..
İdare ederiz artık n'apalım??

belki kartopu olmaz bu kadar karla ama bu bir başlangıç.

hiç yoktan iyidir :)

3 Comments:

Blogger Amire said...

ben edirne deyim ve kar yağrığını hayattan dan öğrendim
maşallah ne hız
flaş...flaş....

9:41 ÖS  
Blogger nagice said...

şu an saat 01:46 yine ince ince kar var edirnede...
siz hiç zitaret etmediniz bloğumu ama ben size mutlak uğruyorum..
bu arada
http://www.tev.org.tr adresine e-kart desteklerinizi bekliyorum....
konunun hassasiyetini siz bizlerden daha çok biliyorsunuz içinde olduğunuzdan..

1:49 ÖÖ  
Blogger ÖZLEM said...

Teşekkür ederim. benim blogu takip ettiğinizi yorumlarınızdan biliyorum ve yazdıklarımın birileri tarafından okunduğunu ve anlaşılabildiğimi farkediyorum.. teşekküler :)
ben nagiceye uğruyorum ama yorum bırakmadığım için sanırım hiç okumuyormuşum gibi anlaşıldı.. okuyorum ve hatta 2 e-kart attım bile..
takipteyim.. ben pek yatkın değilim el işlerine ama yemek tarifleri ve fotoğraflar oldukça çekici benim için :)

4:01 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page