Salı, Aralık 20, 2005

karçocuk






Söz verilen ve gecikmeli okuldan kar fotoğrafları...
Okulun önü buz kaplıydı... Çocukların dışarı çıkmaları yasaktı, ben de bu yasağa uydum tabii. Çocukları dışarı çıkarmak için izin bile istemedik... Cevabı belliyse soru sormanın da bir anlamı yok :)
Ben masumum, öğle arası benim dersim bitmiş eve gidiyordum aslında.
girişte "öğretmenim siz de oynayın" diyen şirinlere "hayır" denmiyor...
Kar topuyla başladık, kardan adamla devam ettik..
Yarın sarı zarf gelmez umarım idareden :)
ama eğlendik.. tadını çıkarmak gerek karın napalım??
"Bir sürü kardan adam yapalım öğretmenim" dediler. Sanki benim dün yazımı okumuş gibi.. ( bir sürü kardan çocuk yapıp bahçeye bırakmak ve çocuklara çocukluklarını geri teslim etme projesi )
"Kardan adamın ingilizcesi var mı?" diye soranlar oldu... Hiç unutmazlar artık "snowman" i

budur bugünden...

2 Comments:

Blogger ky said...

Bugün gidip canını okudum çocukların. Hocam dediler biz eğlenceli bir şey sanıyorduk...


Bu arada hoşgeldin...

6:39 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Ben tehdit ettim şakayla karışık, sözlü bonus puanlarınızı düşürürüm dedim, hepsi benim tarafıma geçti...

İşi biliyor benim çocuklar :)

hoşbuldum :)

7:40 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page