Cumartesi, Aralık 31, 2005


MUTLU YILLAR

7 Comments:

Blogger Serpilce said...

Sanada mutlu yıllar.
Yeni yılın kutlu olsun
Sevgileriimle.

12:43 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

teşekkür ederim..
size de mutlu yıllar olsun..
sitelerinizi de inceledim..
harika işler..
böyle yaratıcı ve yetenekli olmayı isterdim ama umutsuzum el işlerinde bendeniz..
başarılar

4:16 ÖS  
Blogger nagice said...

NİCE GÜZEL SENELERE..

9:32 ÖS  
Blogger ky said...

2006'nın en güzel,en şefkatli,en sempatik,en iyi blogger'ı olman dileğiyle.

9:20 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Teşekkür bütün iyi dileklere...
Tüm bloglara iyi gelsin yeni yıl..
bol ziyaretçili, verimli, yapıcı yorumlarla zenginleşsin bütün bloglar... Paylaşım olsun çokça..
sevgiyle..
CARPE DIEM
:)

10:35 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

çoluğumuzu çocuğumuzu emanet ettiğimiz sizin gibi öğretmenlere böyle yılbaşını şampanyayla kadehle özdeşleştiren fotolar post etmek yakışmıyor efendim.
belli ki pırıl pırıl enerji dolu idealist iyilikperver bir insansınız, kazara olmuştur boş anınıza denk gelmiştir diye düşünerek teselli buluyorum.

özlemcim,blogunu takip ediyorum.bildirmek istedim.

zamanında 3 sayfalık ödevinle dalga geçen bir anonymous.

1:52 ÖÖ  
Blogger ÖZLEM said...

Aman efendim kimler gelmiş bloga...
Çok mutlu ettin sevgili anonymous da neden anonymous onu anlayamadım. Bir dahaki yorum açık isimle olsun ki gelenler güzel bir blogtan daha haberdar olsunlar...

emanet konusuna gelince... Emin ellerdeler gelecek
teminatlarım(ız) .. İçin rahat olsun :)

son cümlen olmasa çözemezdim kimliğini gerçekten.. Sanırım hiç unutmayacaksın o Rahibe Teresa ve Lady Di karşılaştırmasını tema almış ve üzerine çoook emek verilmiş ama yine de sizin şu tuğla tezinizle yarışması pek mümkün olmayan naçizane ödevciğimi..:)

iyi ettin geldin.. daha iyi ettin not bırakıp haberdar ettin.. daha iyi edeceksin buna devam ederek..
görüşmek üzere
içinden deniz geçen şehre sevgiler..

3:40 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page