Çarşamba, Ocak 25, 2006

AMAN NAZARA GELMEYİN

Mesaj sesi...
Taaa salondan kalkıp odaya kadar geirsin üşenmeden... Acaba kim hatırlamış beni diye bir merakla açarsın mesajı: NAZAR DUASI başlıklı adına ne desem şaşırdığım bir abuk subuk mesaj...
Bankalardan gelenlere yeni alıştırmıştım ben kendimi... Hani "şu kadar alışveriş yapın taksit atlatın" ya da "Bizim kredi kartımızla uçun, uçunnn " türevlerine de bu kadarı fazla...
Aynen yazıyorum mesajı:
NAZAR yaz kısa mesajla 5445 e gonder, Nazar Duasi Kısa Mesajla Cep Telefonuna Gelsin, Nazardan ve Gözden Korun! Sesli Nazar Duası için GNAZAR yaz CE_5463575757
Bu nedir ????? Cevap yazan gönderen kontorü fazla vatandaş bulur mu bilmiyorum bu saçmalıklar ama TELSİM ne olur engelle bunları... Bak yılların tanışıklığı var, diğer hatlarda yok bu kadarı??? Kurtar bu aboneni!
Blogunuza nazar değmesin istiyorsanız 5463830 yazın bu mesajın altına yorum ekleyin, ne kadar çok yorum o kadar güvenli koruma nazardan...
Aman sakın boşlamayın ciddi bu nazar işi, baksanıza üşenmeyip milyonlarca aboneye mesaj atıp bildirdiklerine göre...
Maazallah...
.........

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page