Cuma, Ocak 13, 2006

Bir Edirne Günlüğü...




YORUMSUZ :)
Meriç Nehri Kıyısı...
Koskoca Padişahın üşenmeden gelip günbatımını izlediği yer...
Yoldayız...Soğuğa rağmen
Panjurla başlayan hikayeleri hatırlatan tarihi ev...
Sadece yağ şişeleri ama estetiklerdi...
Kuş gribi önlemiyle pencereden zoom sayesinde
Köfteci 'de (Reklama girer belki ama Edirne'liler için bir öneri olsun Saraçlar Caddesi'nde gidersen solda dönerken sağda) Tavsiye edilir... Denendi tarafımızdan :)

Önce bir SMS... "Bir bayram ziyaretinde bulunsam size" diye biten... Hemen ertesi gün terminalde özlenen dostuna kavuştuğun... Bir gündü sorumlulukların arasında kendisine kaçış planı yapabildiği zaman. Sadece bir gün ama tüm birikenleri paylaşmaya yetti yine de... Bir dostum ( o da okur bunu şimdi) şöyle derdi:

"Gerçek dostlar birbirlerinden ayrı kalmazlar alında. Sadece ayrı kaldıkları zamanlarda tekrar bir araya geldiklerinde anlatacakları anılar biriktirirler"

Biz de bayağı bir anı biriktirmişsiz galiba... Hiç durmadık, hep anlattık hiç yorulmadan... Ana tema Ankara ve Odtü'ydü tabii, kaçınılmazdı...

Bu girizgah faslı yeter sanırım... Bizi en iyi fotoğraflar ve günün özeti, üzerine günün anlam ve önemini döktüğümüz "Bir Edirne Günlüğü" anlatır. Çok olmuştu peçete üzerine yazıp günlük arasına ataçlamayalı... Zaten artık günlük de yok blog var. Ataş değil upload yapıyoruz artık. Peçeteden de servis altlığına terfi ettik... :)

Bugünden hayattan budur özetimiz...

27 Comments:

Blogger ilber said...

o yağ şişelerini,hiç unutmam,silivride bir köftecide gördüğümde ben de sevmiştim.

10:11 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

hoşgeldin...
yani açık kimlikle..
kamerada film derdi olmayınca insan gözüne hoş gelen herşeyi çekiyor, olmadı sil..
36 pozluk filmi doldurup fotoğrafçıya bırakıp, eline zarfı ilk aldığındaki merak yok ama yine de çok eğlenceli...
:)

11:35 ÖS  
Blogger nagice said...

senin adına özlediğin dostunla böylesine güzel bir gün geçirdiğine sevindim.yüzünüzdeki gülücükler hiç ekslmesin.
bu arada köfteci bizimde son favorimiz..

12:04 ÖÖ  
Blogger ÖZLEM said...

Blogların yeni bir işlevini daha keşfettik işte...
Aynı şehirde yaşayan insanlar denedikleri yerleri paylaşabilirler...
Devam edelim derim...
:)

5:24 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Ne gundu degil mi dostum yaaa? Uzaktan fotolara bakip yazdiklarina yorum yapmak degil amacim..Benim amacim seninle bir fotograf karesinde birlikte gulumseyebilmek dijital makinaya ve de hayata..Koftecide yedigimiz koftelerin tadi degil,ettigimiz sohbetin tadi kaldi damaklarda ve dimaglarda:)Dostumla nice gunlere birlikte...

6:16 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Hoşgeldin Dostum...
Çok iyi ettin geldin bir de iz bıraktın... Sağol ve hep ol , kaç kişi kaldı ki zaten bize :)
sevgilerrrr

12:57 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Kıskandıracak şekildeki dostluğunuzun hep devam etmesi dileğiyle...........

4:42 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

heyyy
bir dost daha burda..
ama kim çözemedim...
bir ipucu lütfen...
:)

4:53 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Yine ben. Beni de dost olarak gördüğün için teşekkürler. Ama biraz daha düşünmen gerek. İpuçları istemişsin. İlk ipucu uzaklardan bir dost :-)

4:06 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

pekiii
bu uzak ne kadar uzak?? desem bir cevap alır mıyım?

6:09 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Yine ben. Galiba benden kurtuluş yok. Evet uzaklık sorusuna gelince: Bu kar yağışları nedeniyle 10 saat kadar yakın ama bi o kadar uzakta kalan, gelmek isteyen ama gelemeyen bir dost.....

5:56 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Hımmmm sanırım bu uzak ANKARA...
:)
1. ipucu tamamdır..
Ama Ankara önce kendisiyle birlikte içinde benim için çok dost barındıran, içinde yaşadığım o 6 yılda hayatımda oldukları için kendimi şanslı hissettiren dost sayısı fazla olan şehir...
Bu yüzden şimdi hangi ismi söylesem diğerlerine haksızlık olacak... Hepsini sayalım desem, bir liste yapsam, olur ya birini unutsam... Bu da tehlikeli...

yani sağlam bir ipucu ya da küçük bir kaç ipucuna daha ihtiyacım var Dostum...

sevgiyle...

7:07 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Yine ben. Şunu söyleyeyim ilk önce. Aynı dedektif gibisin. İnşallah dostum sonunda ipuçları saysinde bulacaksın beni. O zaman küçük ipuçlarına devam.

1. ipucu.... Seninle meslektaşız...
2. ipuçu.... Seninle uzun zamandır görüşmedik....

Hadi bakalım kolay gelsin sana :)

4:50 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

hımmmm
İhtimaller hala muhtelif...
3-4 hatta 5. ipuçları sırada...
ama daha belirgin ne olur?
sevdim bu dedektiflik oyununu :)devam

10:14 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Dostuma yardımcı olabilmek amacıyla bu dedektiflik oyununa ben de katılmak istiyorum tabii 2 sahıs da kabul ederse..
Belki Ankara'dan ortak bir tanıdıktır ne dersin dostum:) Belki daha cabuk buluruz bu uzaktan dostu ve meslektasımızı ipuclarını iki kisi degerlendirirsek...:)

7:37 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

bence olur :)
iyi de olur hatta??
ankaradaki dostum ne der bilemem ama???
:)

7:57 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

hey ankaradaki dostum,
çok uzun zamandır ses çıkmaz oldu...
nerdesin?
ipucu??
yok mu?
:)

10:18 ÖS  
Anonymous Adsız said...

merhaba yine ben..Sorma basima gelenleri:ne zamandir karla,sogukla,donla ugrasiyorum..Bu ara verdigim zamanda aramiza bir dost daha katilmis.Benim acimdan da bi problem yok. O zaman yeni dostumuza da hosgeldin diyorum.Kaldigimiz yerden devam edelim bakalim ipuclarina dostum..
3. ipucu: Aramiza yeni katılan Elif de ortak bir dost:)
4.ipucu: yakin bir zamanda gorusecegiz...:)
simdilik bukadar,hadi size kolay gelsin...:)

5:28 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

elifff
nerdesin ya?
Bak bak yeni ipuçları gelmiş...
İpuçları çoğaldı...
Artık sona yaklaşmak gerek..
Sorularım var benim:
5. ODTÜ ortak paydamız değil mi?
6. Şimdi nerde çalışıyorsun? (Tamam bu ipucudan fazlası belki ama :)

sevgilerrrr

6:26 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

aaa Zehra aramıza dönmüş, yazdıklarımı okumuş, bir de bloguna yazı eklemiş...
Hoşgeldin...
Benim de birikiyor anılar...
Yakında görüşeceğiz zaten...
sevgimle Dostum
:)

4:06 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Burdayim dostum yaaaa..Birkac gundur bakamamistim sitene:( Okula hazirlik calismalari malum:)ama hazirlandigimizla kaldik cunku malum hava sartlarindan okullar 1gun sureyle yine tatil:)neyse baslasak artik su 2. doneme herkes rahatlasa..Ipuclari cogalmis cidden..Yakin bir zamanda gorusecegiz demisti uzaktan dost ama edirnedeki hava sartlari etkilemesin sakin gorusmemizi:)dostum yaaa sen de amma da soru sormussun ya:suanda nerde calisiyorsun gibilerinden.. haydi ben de bir soru sorayim bari uzaktan dostumuza: sen de yakin zamanda paylasacak kadar anilar biriktirdin mi cebinde bizden ayriyken??
sevgilerrr iki dostuma da:=)

11:47 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

nerde calisiyorsun sorusuna da bir cevap bekliyoruz artik sona yaklasirken :)
see you asap :)

11:49 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Sonunda gelebildim dostlar.Sormayın başıma neler geldi neler.Ya bu havalar bütün planlarımızı alt üst etti. Neyse bakıyorumda Elif Özlem'den daha meraklı çıktı.Ne bu hız dostum.Dedektifçilik oynamıyormuyuz :) Yavaş Yavaş. Zaten kısa zaman içinde görüşebiliriz. Bugünkü ipucuna gelince bir ilköğretim oklulunda öğretmenlik yapıyorum.İnşallah kısa sonra görüştüğümüzde sizden ayrıyken biriktirmiş olduğum anıları paylaşacağım. Neyse çok uzun oldu.Yine görüşmek üzere.Kendinize ii bakın. Aman ha havalardan dolayı hastalanmayın.Yoksa görüşemeyebiliriz...........

2:45 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

buldum galiba...
Zehra Zehra Zehra...
Mavi seven dost..
sevgimle
:)

9:17 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Merhaba. Maviyi sevdiğim doğru. Ama Zehra değilim. Yine bilemedin. O kadar ipucuna rağmen pes doğrusu :) Ama görürsün bak Elif beni bilecek. O sonradan gelmesine rağmen bence o bilecek. Artık son bir ipucu veriyorum. Mesleğim bilgisayarla alakALI. AAAAAAAa artık bul yani :)

5:45 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

elif yok ki...
uğramaz oldu artık...
heyyyy
:) yardımmmm

11:34 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Eeeeeee artik aciklayalim dedim:) bir dost:) bir uzaktan dost:) ayni kisiydi:) Yani elif'in en yakininda ama buraya yazdigim sure icinde de mesafe olarak en uzaginda.. Artik sen kim oldugumu biliyorsun zaten:)Uzaktan dost artik Edirnede olduguna gore gorusulecek gunlerin devamini diliyor Elif'le birlikte..

12:40 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page