Pazar, Ocak 29, 2006

GÖZLER ANLATIR


Bakanımız ikram edilen tavuk ızgarayı kibarca reddediyor...
Ama bu da bir adım..
En azından dürüstçe korkusunu belli etmiş..
Yani o etmese gözler anlatıyor zaten ne varsa içinde insanın...
(Gözler kalbin aynasıdırrrr...Yalan nedir bilmez onlar )
zamanında "Bakın ben de içiyorum, siz de çay için" diyen ya da riski yüksek fındıkları ilkokullara kolilerle gönderen, ülkenin geleceği çocuklara afiyetle yedirilen paket paket fındıklardan bugüne biraz yol katetmişiz...
Artık daha şeffafız en azından
Bu da bir adım.

3 Comments:

Blogger ilber said...

özlem italyancayı nasıl öğreniyorsun?
web kaynakların neler?

10:11 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

O kadar çok site var ki bunun için..
Şimdilik Gramer yüklüyorum ben sadece..
Ama itiraf edeyim boşladım..
Bir de şarkı çevirmeye çalışıyorum...
İnternetten indirip sözleriyle beraber dinliyorum, çevirmeye çalışıyorum.. Bu çok eğlenceli ve çok da işe yarıyor
:)
sen de mi merak sardın yoksa Zekçim ??
sevgiler

12:01 ÖÖ  
Blogger ÖZLEM said...

ÖZLEM said...
O kadar çok site var ki bunun için..
Şimdilik Gramer yüklüyorum ben sadece..
Ama itiraf edeyim boşladım..
Bir de şarkı çevirmeye çalışıyorum...
İnternetten indirip sözleriyle beraber dinliyorum, çevirmeye çalışıyorum.. Bu çok eğlenceli ve çok da işe yarıyor
:)
sen de mi merak sardın yoksa Zekçim ??
sevgiler

12:01 AM

12:06 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page