Çarşamba, Ocak 25, 2006

OKUL 6 ŞUBAT'A...



Az önce aldım haberi...
Okulların açılışı 6 Şubat'a ertelendi yoğun kar sebebiyle...
Diğer şehirleri bilmem ama Edirne'de şimdilik kar yok ve olacak gibi de durmuyor sanki...
Yağsa bari de "Hakettik biz de tatili" desek.. Özeniyor insan Ankarayı görünce...
Şiddetli rüzgar ve soğuk var sadece... (kulakları ısıran türden rüzgarlardan ama)

Hatırlıyorum ilkokuldaydım.. Vali kar sebebiyle 3 gün tatil etmişti şehirdeki tüm okulları.. Öğleden sonra şakacı kış güneşi çıkıvermişti ortaya, dalga geçer gibi.. 2 saat içinde ortada ne kardan adam kaldı ne de yerde kar-buz vs... Tatili kapmıştık ama.. Kar tatili ama ama kar nerdeeeee???

Umarım buna benzemez..
Verilen hak geri alınamayacağına göre artık tatil bizim..
Sevindim mi sevinmedim mi bilmiyorum... Sanırım nötr.. Tatil uzadı.. Tamam güzel sorumsuz miskinliklere devam... Ama evde devam edecek bu hava koşullarında planladığım hiçbir bir yol bana açık olmadığına göre... Bir de şu takılıyor kafama zaten Haziran'ın ortalarına kadar devam edecek yarıyıl bir de uzatılırsa yandım ben... Yaz gelip havalar ısınınca koyveren bende performansmuş motivasyonmuş falan kalmaz... Uzamayacaksa kabulum bu tatil... Ama ya uzarsa....

Hayırlı olsun tatilimiz ne denir??
:)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page