Pazartesi, Şubat 06, 2006

lekecik...


Hani bazı bilmeceler olur:
Minicik bir ayrıntı fotoğrafı verilir görüntüde ve ne olduğu sorulur.
Bu resim de o karelere benziyor.
Aslında resmi verip ne olabileceğine dair fikirlerinizi alabilirdim
ama kestirmeden gidelim bu kez dolandırmadan..
Bu kareyi bir hastane acil servisinde çektim..
Gözlem odalarından birinde...
Ne peki bu?
Bir kan izi duvarda...
Kan izi olmasının ötesinde gülen yüz şeklini almış bir lekecik...
Alışılmıştır bu lekelere acil servislerde duvarda, yerlerde, sedyelerde vs..
Şaşırtan, durdurup düşündüren beni; bu lekenin şekli...
Budur benden hayattan...
Ben bol bol düşündüm resim üstüne...
Çağrıştırdıkları mı?
Bende kalsın...
Herkes kendine çıkartsın...
sevgiler

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

Özlem’e dedim ki: Detay yakalama konusun da ki ustalığına, hayranım, pessssssss dedirtecek kadar harikasın.. o kanı 100 lerce kişi gördü ve görüyor.. herkes için sıradan bir lekeydi.. işte minik bir kan lekesini özel yapabilme yeteneği.. o 100 lerce insan arasından sende var.. bu da senin özelliğin.. sana o kanın neler çağrıştırdığını öğrenmeyi çok isterim benim için sadece gülen yüzdü, acı içinde bile gülen bir yüz ..
Dedi ki: Onu moral bozukluğunda bir işaret ararken gördüm.. işaret arıyordum.. ben o anda annemin yüzüne bakıp hiçbir şey yapamıyordum.. canı yanıyor doktorlar gelip gidiyor.. uzman bekleniyor her uzman gibi gelişi uzuyor.. babam tüm Edirne de korse arıyor.. filmler asılmış panoya, sadece kemik görüyorum, detaylı kemik filmleri.. korse yok hiç bir yerde.. bir arada da anneme gülümsemeye çalışıyorum, biliyorum azıcık asılsa yüzüm sulanacak yine.. işareti aradığımı da, görünce fark ettim.. ondan sonra durumla dalga geçmeye başladık annemle.. yapacak birşey yok fotoğrafı çekerken de kapıyı kapattım.. deli bu demesinler diye
İşte Özlem buydu…bir şey söylememe gerek var mı?

12:51 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Canim dostum benim:)bir kez daha anladim ki bizim neden cok iyi birbirimizi anladigimizi:)Bazen bakislarla bazen sembollerle anlastik ama onemli olan ayrıntılardaki gizi, gizemi gorduk cogu kez..
Bütünü olusturan ayrıntılardır derler ya..Bazen detayci olarak bazen de bos isler muduru olarak algilandik ama..Bu duvardaki basit ama karmasik, genel gibi gozuken ama aslinda hepimiz icin ozel olan bu kan damlasiyla cizilen bir hayat duvari belki de:) Cok mu abarttim HAYIR!! Bence o ALWAYS SMILE mottosu artik benim degil bizim olmus DOSTUM..Beni suana kadar en iyi sekilde yansittigina inandigim ve de beni taniyanlarin bana cok yakistirdigi bir simge olmustu ama artik o tekelimden cikti ve de ikimizin oldu:)Carpe diem'le takas edemem asla ama arasira ben seninkini odunc aliyorum hayatta canim dostum izin verirsen..Telif hakki nasil odenir bilmem ama bence senin bu resmi cekip ve de resim uzerine 3-5 satir bir yorum yapman benim icin en guzel hediye oldu sayfani actigimda..Tabii ki herkes kendine gore algilayacaktir,tabii ki herkesin kendine ozgudur bunun uzerine yapacagi yorum ama ben paylasmak istedim ALWAYS SMILE'i hatirlayarak kendime ozgu duygu ve dusuncelerimi..Cok duygulandim,cok hosuma gitti dostum..Sıkıcı hastane koridorlarinda bile gulumseyecek ve de dusundurtecek birseyler yansittigi icin bizlere tesekkuru bir borc biliyorum beni anlayan dostuma..Hep birlikte duvarin arkasindaki tuglayi bile titretecek kadar gulumseyebildigimiz ve de birilerini gulumsetebildigimiz gunlere dostum...

11:09 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page