Cumartesi, Mayıs 06, 2006

GELENEKSEL HIDIRELLEZ ŞENLİKLERİ

İtiraf edeyim, ilk başta sabahın erken saatinde kalkıp gitmek zor gelmişti.
Görev belgelerine imza atarken çok da memnun değildim.
Ama resmi görev bu. Kaçışı yok...
Hem Gönül Öğretmenimi yalnız bırakmak da olmazdı. :)
2. Geleneksel Hıdırellez Şenlikleri görevi bu.
Çocuklarla kortej geçişine katılacağız, şenlik alanında bir görev yok.
Orda Serbest Görev :)
Her resmi görev böyle olsa...
Faytonlarla şehir turu.
Hem de Makam araçlarının bile önünde gidiyorsun.
Bakan, Vali, belediye başkanı bütün protokol arkadaydı.
Çocuklar önde... (Eee tabii biz de)
Her zaman böyle fırsat olmaz.
Katibi arar gözler :)
:)
Faytonbaşı
Ben yanımdaki bu güzellikle yaptım Fayton turunu
Misafir ekiplerin gösterisi
Şenlik alanından...
Bulgaristan Ekibi
Çok miniklerdi ama iyi oynuyorlar.
Çok çalışmışlar belliydi.

Arkadaşlığın resmi.

Bulgar ve Türk çocuklar birarada

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

MERHABA BENDE EDİRNE'LİYİM.AMA MALESEF GÖREV İCABI BAŞKA BİR ŞEHİRDE OTURUYORUM.SİZİN SAYENİZDE DE EDİRNEDE NE OLMUŞ NE BİTMİŞ ÖĞRENİYORUM..SAĞOLUN. BENDE BLOĞUMA BEKLERİM.
www.blogcu.com/hayatinicinden
VE
www.blogcu.com/hayatinicinden2

10:04 ÖS  
Blogger nagice said...

ya..bizde ordaydık.sizin kadar erken gidemesekte bazı şeylere yetiştik.değişik bir gündü.özellikle oytun için..
ben sizi orada göremedim ama bizim resimlerin bir köşesinde tesadüfen çıkmışsınız.size gönderirim resmi.
görüşmek üzere.

1:52 ÖÖ  
Blogger ÖZLEM said...

Zehra: Çoktandır sesin çıkmıyordu. Hoşgeldin tekrar. Edirne böyle, şenliği bol. Biz de görev icabıyla da olsa katılıyoruz. :) Bloguna bakıyorum hep ama yenilik yok. Beklemedeyim hadi :)

Anonymous--Teşekkür ederim. Bloglar iyi ki girdi hayatımıza. Benim katılmam biraz geç oldu bloglar alemine ama iyi oldu. Nereye kadar devam ederse artık. Siteniz çok sevimli, o yelekler :))) Takipteyim

Nagice--O kadar çok tesadüf vardı ki o gün. Şenlik güzeldi ama çoktandır görmedikleri görmek daha güzeldi. Keşke karşılabilseydik. O kadar kalabalıktı ki ancak tesadüfi olacak fotoğraf kareleri. Günün resmin, çekemedik bu kez. Bir dahaki sefere artık :)

12:29 ÖS  
Anonymous Adsız said...

harika bir gunmus...Gitmeden onceki Ozlemin konusmasiyla gittikten sonraki Ozlemin yorumlari ve resimleri..Uluslararasi bir senlik olmus bu, hic boyle tahmin etmezdim.Ankarada olmasam ben de gidecektim bu senlige..Bir dahaki senelere kısmet olursa..Yine guzel kareler yakalamissin dostum:)

9:11 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page