Perşembe, Mayıs 18, 2006

İstanbul Bölüm 1

Haftasonu kaçış planı İstanbul'a.
İstanbullular haftasonu kaçış planlarını sakin yerlere yaparlar, biz de kaçaklardan boşalan yerleri doldurduk işte...Cumartesi ELT seminerine katıldık. Pazar da Adalar'a...
2 bölümde anlatmak lazım
Seminerde ilk oturum : Hugh Dellar
İyi bir konuşmacı, anlattıkları da çok güzel.
Önemli olan bu konuşulanları sınıfa uygulayabilmek.
Zor olan da bu ya zaten. (Türkiye şartlarında hayal gibi)
Seminer çıkışı: Aydınlanma Çağımızdayız.
:)

Rasgele

Galata köprüsü
Taksim-İstiklal.
Bu kadar insan nereye yürüyor, nereye kayboluyor yolun sonunda
Kalabalık akıyor, yolun sonuna doğru incele incele azalıyor.
Ama güzel yer, keşke Edirne'de de olsa derim her gidişimde.


Taksim-Ortaköy arası trafik. İstanbul'da olduğunu hatırlayacaksın.
O kadar kolay değil arabaların arasından ufaktan görünen denize ulaşmak.
Biraz bunalacaksın ki hakedebilesin.
Ha gayret...
Ortaköy'e uğramadan olmazdı.
Haydarpaşa
Türk filmlerini hatırlatıyor bana.
Hani şu saçları iki yanda örülü saf kız evinden kaçıp böyük şehere gelmiş binbir hayalle, merdivenleri çıkıyor elinde mavi bavulu
En Avcı Martı Ödülü
Havada kaptı atılan bütün simitleri
Şanslı ayaklar.
Nerde var bu keyif?
:)

Martılar Adaya kadar takipte.

Bizi mi çok sevdiler, simitleri mi??

:)

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

Ha bolum bir ha bolum 2 hic onemli degil dostum istanbul seminer maceramiz ii gecti.. Bolum 2 kısmında ve bolum 1'in istiklal sonrasinda ben yoktum ama oralari da hic fena degilmis..Hele yine fayton kısmına bayılırım adaya gitsem:) Bir de o tayla annesine bittim ben..Atlar gibi somut birseyleri degil bana gore soyut ve cok kutsal olan duygulari goruntulemissin yine kameranla, tek kelimeyle harika bir kare.. Anlatirsin artik ayrintilariyla bana yaptiklarinizi..Sen ogrendigine gore buyukadaya nasil gidilecegini bize rehberlik edersin artik..Canım dostum sen simdi Amasradasin yaa ben simdiden bakalım Amasra icin neler yazacak demekten kendimi alamıyorum. Oyle alistirdin ki beni de bloguna bakmaya..Nereye gidersem gideyim sartlar elverdigi olcude takipcinim dostum unutmayasin..Haftaya da bir seminer var ctesi gunu corluda haberini vererek yazılı yorumlarimi burada keseyim..Sozlu yorumlarimin ertesi 'yarın'...

6:50 ÖS  
Blogger Adamın Biri... said...

İstanbul bu...
İstanbul...

oofff of...istanbul...

ah be istanbul...

delirtirsin adamı!

12:51 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page