Cumartesi, Haziran 10, 2006

Binbir Surat Ceyda...

O bizim ailenin en miniği, en ilgi odağı, en sevimlisi... (Şimdilik :))
O bir Ördek, O bir yıldızı erken parlayan yetenekli bebek.
Ben söylüyorum bu çocuk sanatçı olacak.
Mimikleri, tepkileri, yüzündeki ifadeler (belki kendi bile farkında değil ama),
duruşu, yürüyüşü, gülüşü, iç çekişi bile manidar onun.
Ya oyuncu olacak, ya da balerin.
Ya da ne bileyim içinde yaratıcılık olacak bir sanat dalı.
Işık var ışık, söylüyorum şimdiden
"Ne oluyor yaaa?!?"
"Hayat yordu beni" bakışları
Muzur
Yorumsuz
Duruşa dikkat...

5 Comments:

Blogger ilber said...

ceyda çok güzelsin:)
neyimiz olur bu şeker özlem?

1:33 ÖÖ  
Blogger ÖZLEM said...

Bu bonibon benim kuzenimin ilk bebeği...
Ailenin de en miniği şimdilik.
Videolarını görmen lazım, oyuncu olacak bu çocuk.
İlerde ünlü olunca bu fotoğraflar elimde, tanımamazlıktan gelme şansı yok.
Ördeğimiz o bizim.
Ömrü uzun olsun, kendisi gibi de güzel olsun hayatı.

6:17 ÖS  
Blogger Adamın Biri... said...

Küçük "insanları" nedense hep severim.

Ne kadar saf, temiz ve masumdurlar, yalnızca sevgidir ihtiyaçları, yüzlerinde gülümsemenin hiç eksik olmaması için.

Büyüdükçe kaybolmasa keşke o saflık o temizlik...Öyle çok ihtiyacımız varki bugünlerde, büyük insanlarda da buna.

2:51 ÖS  
Blogger Amire said...

dualarına AMİN demekten başka bize ne düşer ki özlem?:)

6:25 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

:)

11:53 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page