Perşembe, Haziran 29, 2006

Kırkpınar 2



Dün blogger'da genel bir sorun vardı sanırım.
Kırkpınar mesajı yarın kaldı.
Birkaç fotoğraf daha var, görmenizi istediğim :)
Buyrun...
Bu kadar dikkatli izlenebilir ancak
:)
Çok şekerler
Misafir ekiplerden biri
Sentez:
Bayrak-Minare-Viyolensel
Her zaman bir araya gelemez bu üçlü
:)
Burhaniye ekibiEfeleri izler en minik meraklı...
O'nun görmek istediği görüntü.
Dünya çocukları bizde misafir..
"Barış"ı anlatmaya önce çocuklardan başlamak lazım.
Bizden geçti artık.
Bizim beyinlere öyle yazılmış, "düşmanı ... tarihine ... ovasında bozguna uğrattık..."
Tarih kitaplarına kalırsa olacak iş değil.
"Düşman" yazar hala tarih kitaplarında.
Ordan başlamalı temizliğe

3 Comments:

Blogger Amire said...

detaylerı yakalayan gözünü hep kıskandım,şimdi olduğu gibi..ve çok büyük msj ları çok yalın bir dille vermeni..blog usrası oldunuz artık...ne denir ki..büyük ustaların karşısın da eleştirmenlerin sözü biter ve sadece ÇOK MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA derler..biz eleştirmen değiliz ama yine de deriz,ÇOK MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA olmuş.....

2:37 ÖS  
Blogger Baha said...

» Blogger'da güvenlik açıkları var. Benim blogumu geçenlerde hacklemişler; ne istiyorlarsa kedilerimden...

» Bence artık kendinize ait bir domain almalısınız. Hosting'i ben hediye edebilirim...

» Son bayrak resmi mükemmel!... Hiç bu açıdan çekilebileceği düşünemezdim... Değişik bir bakış açınız var ... Devam, devam...

2:19 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Amire---Rehberim var benim, katkıları çok büyüktür :)

Baha---İnsanların değişik ilgi alanları var. Neden hack ? Ne yararı var yapana? Çözemiyorum.
Domain nedir? Hosting de ayrıca? Biraz uzağım web-design konusuna. Biraz ilgilensem yapabilirim aslında ama... Teşekkür ederim. Gerçekten iyi olabilir. Blogun hacklendiğini düşünmek bile kötü.
Günlük oldu artık, kaybetmek istemem
sevgiler

3:09 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page