Pazartesi, Temmuz 17, 2006

Hayat damarlarımdan biri

Hayat damarlarımdan biri koptu geçen cumartesi.
Bilgisayarı açtığımda karşıma simsiyah bir ekran ve
"Windows/System32/Config vs..." dosyası bozulmuş ya da eksik
şeklinde bir uyarı geliyor.
Daha önceki tecrübelerimle sabittir ki bu formatlanacak başka yolu yok demek.
Şu an serviste, yeniden doğmuş olacak çıktığında.
Tabii benim arşivlerin çoğu da tarih olacak.
"Yedekleriz" dediler ama bakalım.
Yani acım büyük, saat 6da çıkacak ameliyattan, bakalım umut var ama.
Taziyeler kabulüm olacak yoksa :(
Umarım tekrar görüşeceğiz.
Böyle okulda moda girip yazamıyor insan.
(Seminer başvurumda sorun çıkmış, o yüzden okulumdayım ama öğrencilerin çığlıkları yok, çok hüzünlü geldi bana. Fazla kalamam herhalde.)
Neyse
Sevgiler blog alemi.
Kendi bilgisayarımdan yazman üzere.
Görüşeceğiz
:)

3 Comments:

Blogger Baha said...

Büyük geçmiş olsun, canın sağolsun...

Edirne'de olsaydım sana yardım ederdim. Maalesef uzaktayım... Gene de bir yardımım olabilir. Bizim Serkan ile tanıştırayım sizi; bilgisayar konusunda belki de Edirne'nin en iyisidir... Hem servis için para falan da almaz... OK dersen mail adresini ve GSM'ini verebilirim...

5:05 ÖS  
Anonymous Adsız said...

bu sorun 2. sorun.sanırım senin bilgisayar kendini naza çekerek peşinden koşturman için uğraşıyor.sanki içini okuyor:).arada bir kendimi naza çekmezsem bu kız beni sepetler diye korkuyor belki de zavallı.çok geçmiş olsun dileklerimi iletmeden önce okulumuzun genel durumu ile ilgili taze haaberler almış olmaktan duyduğum memnuniyetide ifade edeyim.seindirici birşey daha ar oda iyi doktor tavsiyeleri almanız.(ben kimmiyim?sen bilirsin bilirsin:))
kalın sağlıcakla....

6:54 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Merhaba kendi bilgisayarımdan bu kez :)
Baha--Çok teşekkür ederim. Ben mesajını aldığımda bilgisayar çoktan ameliyata alınmıştı. Sağ salim de çıktı neyse ki, tek bir dosyanın burnu kanamadan. Tek parça, gittiği gibi geldi. Servis iyi çalışmış, ellerine sağlık.

Modem de sorun çıkardı biraz. Ayarlanmam ben, istemem dedi ama abimin elinden kurtulamadı. En modem yola getirici abi benimdir, itiraz kabul etmem. İyi ki var. Ben bozuyorum, o yoluna koyuyor tekrar. :)
Umarım bir kez daha başıma gelmez demekten başka yapacak birşey yok şimdilik.

İsimsiz --- Merhaba :)
Aslında çok büyük bir sorun değil. Cdleri olsa formatlamayı evde de halledebilirdik. Neyse bir hava değişikliği oldu ona. Tebdil-i Mekan istermiş meğer de anlamamışız.

Nedir son gelişmeler, ben uğradım geçenlerde ama birşey öğrenemedim.

Özlendiniz
sevgiler
:)

10:55 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page