Cumartesi, Temmuz 29, 2006

Yuvaya Döndük..

Yollar, yolculuklar güzel ama daha da güzel olan dönüş.
Çünkü dönüş olmadan yeni yollar da olmuyor.
Ama benim bir şanssızlığım dönüş yolunda 4 tane leylek gördüm.
Ne güzel yol var yine diyemiyorum ama çünkü hepsi yerde geziniyorlardı.
Ya bari sadece bir tanesi uçsaydı da içimizde bir ümit kalsaydı.
Ama yok bizim İtalya yolu kapalı çıktı leylek falında. Zor görünüyor. :)
Bol bol fotoğraf var, bilgisayara da doz aşımı oldu.
Çok uzun zamandır bu kadar çok fotoğrafı aynı anda yüklemiştim, bir kısmını seçtim burda yolculuğu anlatırken anlatımı canlandırsın, akılda belirmesi daha kolay olsun diye.
Kimisi dijital, kimisi el yapımı.
Benim tercihim tabii ki o sesi duyduğum.
Gökçeadayla başlayalım.
Edirne-Çanakkale arası 4 saaat.
Eceabat'ta otobüs feribota binmeden inin.
Hemen limanın yanında dolmuş durağı var,
Kabatepe Limanına giden dolmuşlar ordan kalkıyor.
Kabatepe dolmuşu, dolmayacak diye korktuğumuz.
Neyse ki Hawai ekibi gençler ekip halinde geldiler ve doldu hemen.
Yoksa 11.30 feribotuna yetişemeyecektik.
Kabatepe limanından kalkıyor Gökçeada feribotu.
Martılar yalnız bırakmıyor, nöbetleşe takipteler.
Büyükada vapuru müdavimi martılardan farkları onlar simit rüşveti almasalar da beraberler adaya kadar.
Şanslı ayaklar bu kez Gökçeada vapurunda.
Havanın durumuna göre bir buçuk saat kadar sürüyor yolculuk.
Daha fazla da sürse şikayetimiz yok, gayet rahattık.
Devam edecek...

2 Comments:

Blogger Adamın Biri... said...

Nasılda belli oluyor döndüğünüz...

Birden nasılda renklendi ortalık...

resimleremi baksam yazılarımı okusam şaşırdım...

Ama acele yok sindire sindire yapıcam hepsinide...

Hoşgeldiniz sevgili öğretmenim...

Hemde çok "hoş" geldiniz...

Özlemişiz hani..

6:30 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Bu kadar uzun tutmayalım o zaman arayı.
Ağustos gezisi sınırlar ötesi olması planlanıyor ama 7-8 günü geçmesin :)
Tamam..

8:23 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page