Pazar, Ağustos 06, 2006

Adımlar başladı...


Çanakkale dönüşü gördüğüm bütün leylekler yerdeydiler, uçmuyorlardı diye Ağustos ayını yolculuksuz geçirmek bana göre değil :)
O onların miskinliği.
Biz elimizden geleni yapalım da yollar tıkalıysa kalırız.
İlk adımı attım İtalya için.
Pasaport aşılması gereken ilk engel.
Sabahın 9'unda "Yabancılar ve Pasaport Bürosu" (Tam olarak böyle olmayabilir.) kapısındayım.
İlk gelen benim.
O kadar hevesliyim yani, daha nasıl anlatılır.
:)
Memurlar geliyor teker teker.
Hatta Amirleri de geliyor.
Trajikomik durum oluşmaya başlıyor.
Anahtar yok çünkü.
Herkes kaldırıma birer birer oturmaya başlıyor.
Tüm memurlar amir de dahil bayan.
Benden başka başvuru yapmaya gelen bir doktor var, o da bayan.
"Bütün kızlar toplandık" durumu tamamen.
Geyiğini de yaptık zaten sonuna kadar.
:)
Memurlarla geyik arasında benim pasaport ve kimliği verip ön başvurumu da yaptım daha kapıda.
İşi garantiye aldım.

Emniyet, vergi dairesi, tekrar emniyet.
Kendisinin de kobul ettiği gibi "ters" polis memuru sayesinde
bir de okula gitmem gerekti görev yeri belgesi için .
Aslında eski pasaportta yazıyor, sadece yenilenecek.
"Mesleğinizi boş bırakırım ya da başka birşey yazarım" diyor.
"Tamam, driver yazın diyecektim", ama yuttum.
("Ben biraz ters bir memurum. Öyle söylersiniz müdürünüze")
Ben birşey demedim.
Sessizlik = Aynı fikirdelik
Meğer bizim okulda öğrencisi varmış.
Yani velimiz.
Bu hoşuma gitti.
Seneye ders dağılımı değişirse görüşeceğiz :))
Bakalım ben nasıl bir öğretmenim.
"Ters" miyim mesela?
Bakacağız...
:)
Boynumuz kıldan ince pasaport lazım.
Okula yollandık o sıcakta.
Neyse ki yakın.
Okul kalabalık.
Bir aralık bulup çıktıları alıyoruz bilgisayardan,
müdür onayını alıyorum.
Müdür selam söylüyor hatırlayınca memuru.
Tekrar emniyete dönüyorum.
Görev yeri belgesiyle birlikte müdürün selamını teslim ediyorum.
Artık tamam herşey.
"Tamam hocam, yorduk sizi, yarın 5'te alırsınız." diyor memur.
Yarın 5'te uğruyorsun, imzaya çıkmadığını öğreniyorsun.
Bu sıcakta oraya kadar boşuna gittiğine mi yan, yarın tekrar gelmek zorunda olmana mı?
Pazartesi yapılan başvuru gecikmeyle sonuçlandı.
Pasapart tamam, sıra vizede.

4 Comments:

Blogger AZZAI. COM said...

Hi! Greeting from Malaysia. Visit my site please. I love news friends. I am glad to see you there.

4:57 ÖS  
Blogger nagice said...

selam.yolculuk var demekki.ne güzel..
gezin gezin.şimdi gezin.sonra gezilmiyor...
iyi yolculuklar.sevgilerle..

3:05 ÖÖ  
Blogger Adamın Biri... said...

Geçmiş olsun...bu işler böyle maalesef...

Umudum yetiştireceğiniz gençlerde ve onların yöneteceği ülkemde...görürüz inşallah o günleride!

3:53 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Excellent, love it! »

1:30 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page