Cuma, Eylül 01, 2006

Yaz bitti, görev başı zorlar bünyeyi...


Bugün tüm İlköğretim öğretmenleri 2006-2007 öğretim yılı açılışını yaptı, sabah 9'da okulda görev başı yaparak.
Cumadır, hafta sonuna bir gün kalmıştır farketmez, okuldayız.
Akşamında insana çarşamba-perşembe tadı bırakır,
yarın da erken kalkılacak diye başlanıp,
ertesi günün tatil olduğu hatırlanınca rahatlatır.
---
Yaz tatilinin serbestliği,
geç kalkma keyfi,
interrailden sonra üzerime yapışan
bir özgür-serbest-tasasızlık halini bıraktık geride.
Önce erken kalkmak zor geldi,
sonra toplantı masasında ciddi pozlarda oturmak.
Aklımda daha gondollar, trenler, deniz, güneş var benim, olmuyor.
Elimde olmadan bir gülümseme yapışıyor yüzüme, kovamıyorum.
Ciddi dinlemek lazım.
Ya da kafayı kitabın içine gömmek.
Condollezza Rice bile getirdim aklıma, olmadı. :(
Cuma sendromu bu, adı var, tedavisi yok henüz.
Yarın cumartesi. Açık havada bir kahvaltı toplar bünyeyi.
Pazartesi bıraktığımız yerden devam.

4 Comments:

Blogger Amire said...

Condollezza Rice
olamaz ya koptum haaa...
sen busun işte ya...
offf gülmekten yazamayacağım..

12:08 ÖÖ  
Blogger Baha said...

Öncelikle hoşgeldiniz...
Özlettiniz kendinizi adınızdan olsa gerek...

Tatil, tatil nereye kadar? Biraz kalıbı dinlendirin yau!..

Son söz: "Bütün yaz çaldın saz, şimdi de çalış biraz"...

1:34 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

süpersin dostum, süper bir baslangiç yeni bir ogretim yilina.. Aklında baska seyler varken cok zor dinliyorsun kurul toplantisinda konusulanları:? resim cizmeyi bilmem de sevmem de bilirsin ama resim yetenegim gelisiyor kurul toplantılarında..:)bugün bir de baska yetenegimi kesfettim kafiyeli sozlerden güzel sözler uretme:) tabii müdürün de yardımı var bunu kesfetmemde.. canım laf aramızda senin bloguna müdürler girmiyor degil mi fena yakalanırım.. neyse kopardın yine bizi yazınla donem icinde de bekliyorum coooooooooook ihtiyacım olacak.. 32+1 saatten sonra:(
see you later

9:06 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Müdürler okur mu, yok sanmıyorum :9
Rahat ol...
Özgür blog burası, yaz ne istersen
:)
benim şimdilik 23+1
O artılar artmaz umuyorum.
Bana doz aşımı olabilir fazlası.

10:19 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page