Pazar, Ekim 29, 2006

CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN

Sabah erkenden kalkıp tören alanına gidecektim,
orda olmak lazımdı gerçekten.
Özellikle bu aralar.
Ama olmadı.
Sabah uyandığımda sağ elim benim değil gibiydi.
Uyuşma elimden dilime burnuma kadar dağılınca ve 1 saat kadar sürünce bayram izleme hevesim bende kaldı bu yıl için.
Salı günü nörolojideyim çaresine bakılacak,
ama zaman geçmeden söylemek istedim
Uyuşukluk elimde benim sadece fiziksel neyse ki.
Uyuşukluk beyninde olanlara insat burdan bir kez de ben:
CUMHURİYET KUTLU OLSUN
BİZ BURDAYIZ

7 Comments:

Blogger Amire said...

hayattan güzel fısıltılarını duymaya alıştığımız hayattan,bu defa bize öyle birşey fısıldadıki,içimiz burkuldu...o elin uyuşukluğunun geçmesi için duacıyız ki...yine o el bize güzel fısıltılar duyursun...salı günkü haberler inşallah şifası olan haberlerdir..canım arkadaşım çok ihmal ettin çok...bu daha geçen yıl haledilmesi gerekiyordu..

ya bu arada uyuşukluk benim beyne giden damarımda:)

bakalım yarın ufuktan nasıl haberler var ufukta...
umarım iyidir...

1:12 ÖS  
Blogger Baha said...

Geçmiş olsun... Umarım ciddi bir durum değildir.

3:20 ÖS  
Blogger Adamın Biri... said...

Çok geçmiş olsun...umarım kolaylıkla çözümlenecek bir sorun bile değildir...

Sağlıklar mutluluklar diliyorum...

Cumhuriyetimize de !!

5:09 ÖS  
Anonymous Adsız said...

dostum benim, cok gecmis olsun.. Ihmal etmemen gerekir diye dusunuyorum.. universiteden tanidigim kadariyla basit seyleri pek onemsemezsin ama kendini ve sagligini onemsemen gerektigini dusunenlerdenim..
'Insan kendi kendinin doktorudur' fikrine de inaniyorum ve senin sadece baskalari icin degil kendin icin de iyi bir doktor olacagini biliyorum canim benim:) acil sifalar diliyorum ve iyi haberlerini bekliyorum hayattana:=)

8:56 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Geldim ben :)
Çok teşekkür ederim gerçekten iyi dileklerinize Rehberim, Baha, Erdem ve Elif...
Durum itibariyle belli olan bir şey yok şu an.
Bol bol test yazdı, buna sevinmeli miyim üzülmeli mi bilmiyorum.
Durum ciddi göründü ki doktorun gözüne ne varsa yazabileceği yazdı.
En çok gözümü korkutan da şu MR dedikleri.
Fırının içinde verdikleri ilacın da etkisiyle vücut ısısı da fırına yaklaşıyormuş 20 dakika nasıl durulur, bakalım artık.
Beyin dalgaları neler getirecek o zaman belli olacak, şu an eller boş.
tekrar teşekkür ederim :)
Hep olun.

4:29 ÖS  
Blogger gaykedi said...

cumhuriyet bayramını daha yeni kutladık, gelde bu haberi okuyunca Mustafa Kemal'i bir kez daha sevgiyle anma !

İranlı kadınlardan recm karşıtı kampanya..İRAN'da kadın hakları savunucuları, zina yapanlara recm cezası verilmesini öngören kanunun değiştirilmesini sağlayabilmek için kampanya başlattı. Kampanyanın öncü isimlerinden Avukat Şadi Sadr, recm cezasının uygulanmaması için kanunda değişiklik yapılmasını talep ettiklerini belirtti. Kadın avukat, feministlerin yaptığı araştırmaya dayanarak, nisan ayında bir kadınla erkeğin recmedilerek öldürüldüğünü söyledi. Avukat Sadr, 9 kadınla 2 erkeğin de recm cezasına çarptırılmış olduğunu, bu insanların cezalarının infazını beklediğini anlattı. Recm cezasının infazında, erkek mahkum kalçalarına, kadın mahkum ise göğsüne kadar gömülüp ölene kadar taşlanıyor. Çukurdan çıkabilenlerin hayatı bağışlanıyor...

http://www.gaykedi.blogspot.com/

4:22 ÖÖ  
Blogger ÖZLEM said...

Cumhuriyet kazanımlarını sıralamaya başlarsak sonu gelmez.
Gerçi hala recm dönemlerine dönme rüyaları gören Tarantula beyinler yok değil.
Bazen korkuyorum, sayıları artıyor diye.
Ama sanmıyorum, sandığımız kadar çok değiller.

4:10 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page