Cuma, Ekim 13, 2006

GOOGLE SEN NELERE KADİRSİN? :)



"Google işte, arıyoruz orda." deyip geçiyoruz
ama aslında hayatımın nasıl da merkezindeymiş.
Ne lazımsa oraya koşmuşum son zamanlarda, az önce farkettim.
O da bıkmadan usanmadan ne bulursa sunmuş bana.
Ben özel olarak kaydetmesi için ayarlamamıştım
ama google daha önce yaptığım tüm aramaları saklamış,
"tekrar lazım olur benim sahibe." diye düşünmüş olacak. :)
Bu aramalar birbirinden o kadar alakasız ki, google nasıl bir alem işte bu anlatıyor.
Birkaç örnek:
---"mikrodalgada tavuk"
---4. sınıf ingilizce plan
---academic calender busel
---ahtapot salatası
---balkan müzik
---classroom posters
---elif şafak mahrem
---english for kids
---ful yaprakları
---gezi blog
---greetings in english
---haluk levent son
---ilköğretim yönetmeliği
---manuel fotoğraf makinası
---prag places to see
---prag ucuz bilet
uzar bu liste, kestim.
Hem işte hayatı kolaylaştırmış,
hem evde karın doyurmuş,
dinlenecek müzikler, gezilecek şehirleri sunmuş,
bedava ders materyalı bulup getirmiş bana.
Daha ne yapsın.
Google artık dostumsun :)

Siz neleri aradınız en son?

7 Comments:

Anonymous Adsız said...

Çok güzel bir konu açmışsınız...

12:22 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

ee, o zaman bu konuda söyleyecekleriniz vardır sanırım anonymous :)

12:29 ÖS  
Blogger Adamın Biri... said...

Olmazmı...
:)

Goggle hep elimin altında...hatta işyerimdeki bilgisayarda explorerın açılış sayfası...
Ne aramamışım ki...
İşle ilgili teknik pek çok şey...
Yasalarla yönetmeliklerle ilgili şeyler...
Yaşama dair şeyler...
Telefon numaraları...(artık 118'i pek kullanmıyorum)
Yada numaradan adresler...
Ve tabiki yemek tarifleri...(pek gereksinimim olmasada)
Google gerçektende çok büyük kolaylık.

Ama !!

Her gülün dikeni gibi Google'ında, henüz elimize batmasada bir "dikeni" olacak endişesini taşırım hep.Malum Google'ın sistemi sürekli bilgi toplamak üzerine.Bu bilgileri toplarken kendisini kullananlarında bilgilerini topluyor.Ha benim gibi kişilerin bilgisini toplasa ne olacak belki denebilir, ancak zamanın ne göstereceği maalesef belli değil.Birde, bir gizlilik içinde faaliyet göstermesi (ki süper bilgisayarlarının yerini gizli tutmak gibi)insanı nedense huzursuz ediyor.
Sanırım bir süre sonra bir zamanlar Microsoft'un başına gelen dava süreci de Goggle'ın başına gelecek, böyle büyümeye,şirketleri satın almaya devam ederse.

5:38 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

İşin bir de bu tarafı var tabii ama çok düşünmemek lazım.
Birkaç yıl önce dünya üzerinde oluşan hiçbir sesin kaybolmadığı, bir şekilde kaydedildiğini duymuştum.
Gizli değil sanki ne konuştuklarımız, ne yazdıklarımız.
O gizlilerin bizi üzmeyeceğinden eminsek sorun yok.
"Gazeteye çıkarsa utanacağın hiçbir şey yapma" Kaynağını unuttum ama anahtar bu :)

9:01 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Numbers of things have been said just about this web page .But, I do not think whatsoever of it could be adequate enough because it's just untellable. - bonsai trees

9:04 ÖS  
Blogger Adamın Biri... said...

Doğru söze anca şapka çıkarılır...
:)

5:16 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Hasta mı oldun Dostum?
Geçmiş olsun.
Google doktor da olur, aktar da.
Her derde deva
:)

4:24 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page