Pazar, Ekim 22, 2006


MUTLU BAYRAMLAR OLSUN HERKESE

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

Senin de bayramin kutlu olsun dostum, daha nice bayramlarda bu sitede, telefonda, yuzyuze bayramlarimizi kutlamamiz dilegiyle..:)

Kahkahalar, yeni heyecanlar, bebekler, düğünler, eğlenceler ve tatlı sürprizler olsun..
Tatlılar olsun kazandibi, tarçınlı kurabiyeler, elmalı kekler, şekerli kahveler.
Görüşmek için telefonlaşmalar olsun..
Buluşmalar olsun, kavuşmalar olsun..
Kayıplar, depremler, afetler olmasın. Kırgınlıklar, anlaşmazlıklar, ayrılıklar, yalanlar olmasın.
"biz" olsun; "ben" olmasın...mutluluk parayla, eğlence zoraki olmasın veee bir kere söylensin, yeter olsun.
En önemlisi sevgi olsun...daha
n'olsun..

11:29 ÖÖ  
Blogger ÖZLEM said...

Oooo..
Daha ne olsun?
Ben ekleyeyim 1-2 madde.
Nikah şahitlikleri olsun,
yeni kitaplar,
yeni keşifler,
kahve-crunch üstü sohbetler olsun,
odtü bahar şenlikleri olsun (artık bu yıl olsun :)
aklıma geldikçe eklerim
:)

4:54 ÖS  
Anonymous Adsız said...

OK. Devamini bekliyorum liste uzayacak gibi duruyor hadi bakalim:) bir de dogum gunleri olsun tabii:) MUTLU BAYRAMLARIN ötesinde bir de MUTLU YILLAR olsun tabii dostuma:)
en yakin zamanda gorusmek dilegiyle..

8:08 ÖS  
Blogger Adamın Biri... said...

Geçmiş şeker bayramınızı ve gelecek Cumhuriyet bayramınızı içtenlikle kutluyorum...

Saygı ve sevgiyle...

Erdem

6:59 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page