Pazartesi, Ekim 02, 2006

Postadan Bloga

Postadan yeni fotoğraflar geldi.
Ben hala biraz zaman ayırıp interrail blogu açamadım.
Üşenmeyip açanların bloglarını bir güzel okuyorum keyifle.
Ama olacak, söz verdim :)
O blog olana kadar bir iki fotoğraf seyrinize...
Hani bazı şehirler için "kalemle çizilmiş gibi" denir, düzenini anlatmak için.
Atina o şehirlerden.
Yollar düzenli ama o kadar büyük ki kaybolmadan olmuyor içinde.
16 saat deniz yolculuğu sonrası bünyeyi toparlama çabasıyla temiz hava molasında.
Arkada görünen kara parçaları yeni ülke İtalya.
Çok yakın görünse de 2 saatimizi aldı.
Tek giriş vizem sayesinde biraz tedirginlik var,
Tek giriş Shengen beni kapıdan geri döndürebilirdi:)

Şanslı ayaklar,
İtalya'ya 15 kala
Roma sokakları.
Romalıdan çok misafirler var sokaklarında.
Öyle ki artık onlar yabancı, biz yerli


Roma, İspanyol Merdivenleri.
İnsanlar öyle sereserpe oturup dinleniyor,
Roma turu yoruyor malum.

2 Comments:

Blogger Amire said...

bu post yorumsuz kaldı ya...acıdım..bişeyler yazayım dedim:)

3:22 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Sağolun Rehberim, siz de olmasanız, yorumsuz geçecekti, diğer 19 yorum alan post'un yanında mutsuz olacaktı, kurtuldu. Yaşasın :)

8:55 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page