Perşembe, Ekim 26, 2006

Tesadüf :)


Close up portrait of 90-year-old Arabic woman, Bahariya Oasis, Libyan Desert, Egypt
acı hatıraların odasını terk etti
ötekine geçti
göz yaşlarım orda kaldı
ne evlere sığıyorum ne sokaklara
...
daha ne söyliyeyim
bilmiyorum ki
...
beni yedin bitirdin
kırdın geçirdin
böyle bitirdin
çok çok çok kötü geçirdin
burnumdan getirdin
yedin bitirdin
şu sıralar çok yalnızım
kendimle konuşuyorum
...
sibiryadan beterdir yatak
yattım mı başlıyor panik atak
ağlıyorum sanıyorsun sadece
ne uyku var ne dur durak
sen kendine müslüman
bu aşk değil
bu tekme tokat
beni yedin bitirdin
kırdın geçirdin
böyle bitirdin
çok kötü geçirdin
burnumdan getirdin
yedin bitirdin
.
.
.
.
Bu fotoğrafa gözüm değdiğinde kulağımda Nazan Öncel
"Burnumdan getirdin" deyince
aklıma geldi hayatın daha başlangıcında bir tesadüf olduğu
ve sonrasının da her yanının tesadüflerle dolu olduğu.
Söylemiş midir bu teyze bu şarkıları zamanında birilerine?
Belki???

2 Comments:

Blogger Amire said...

fotoğraf ve şiir çok etkileyici ve sarsıcı...hele fotoğrafa bakamadım...anlattıkları içimi burktu..sanki feryadı vardı...haykırıyordu dünyanın eşitsizliğine,adaletsizliğine...

10:14 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Bazen böyle oluyor işte, denk geliyor birbirine iki şey. (şarkı-şiir, iki insan, zaman-sürpriz, sürpriz-acı vs...)
Her zaman her tesadüf sevindirmiyor.
Ama tesadüfler olmadan da olmuyor.
Hep aynı, tekdüze gitmiyor.

12:10 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page