Perşembe, Kasım 16, 2006

TAŞRADA TİYATRO :)






Çok beklenir taşra kentlerde tiyatro.
Şanslıysa ayda bir ziyaret edilir, sponsor kuruluş bulursa tabii.
Bu yüzden seçme şansı yoktur.
Ne sunulursa onu alır taşrada tiyatro seven kişi.
Ankara'da okurken farkında değilmişiz.
Giderdik ama gerektiği kadar değil.
Şimdi hani diyorum "Keşke olsa da haftada bir gitsek"
Söz tutulmaz belki ama bir tiyatrosu olsa keşke Edirne'nin de.
Sıradaki oyun Edirne'de VATAN KURTARAN ŞABAN.
Haldun Taner oyunu, güncelleştirilmiş Ankara Ekin Tiyatrosu tarafından.
Keyifliydi, beğendim ben.
En sevdiğim replik "Boşuna beklersin Godot'yu. Godot gelmez, son ona gitmezsen"
Buna benzerdi, tam sözcükleri hatırlamıyorum.
Gidenler sizin yorumlarınız??

8 Comments:

Blogger Amire said...

evet ya ankara ekin çok başarılı...o repliği bende tam olarak hatırlayamadım...profosyonel oyunlar izlemek çok keyifli oluyor...

12:58 ÖÖ  
Blogger Amire said...

evet ya ankara ekin çok başarılı...o repliği bende tam olarak hatırlayamadım...profosyonel oyunlar izlemek çok keyifli oluyor...

12:58 ÖÖ  
Blogger Amire said...

ya bu arada çok iyi çekmişsin fotoğrafları...tebrikler..

12:59 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

gündelik telaşlardan uzaklaşıp bir nefes aldık ve tiyatronun tadına vardık.bazen güldük bazen onayladık başımızı sallayarak...insanları bir koltuk nasıl değiştirebiliyor.bizler bunu hayatın tiyatro sahnesinde reel olarak görmüyor muyuz zaten.ne yazık...oyuncuları tebrik ediyor ve serhat şehrinin kapıları size daima açık diyoruz.sevgice kalın...ELİF

11:55 ÖS  
Blogger Baha said...

Belki şehre bir film gelir...
Tiyatro sevdadır, emek ister... Taşra şehirler nefes alma yeridir aynı zamanda tiyatrocular için. Biriken borçlar ödenir. Bulundukları büyük şehirlerde fazla ilgi görmezler, salonu dolduramazlar... Turneye çıkmak ilaç gibidir; bilirler ki Anadolu seyircisi açtır tiyatroya... Nedense hep komedi oynarlar; büyük şehir insanlarını güldürmek zordur; biri gülerken diğeri somurtur. Ama, Anadolu şehirlerinde seyirci aynı tepkiyi verir...
Edirne de Anadolu şehirlerinden farksızdır. Gidebileceğiniz sadece sinema vardır ve ABD kaynaklı filmleri izleme yeridir; "Volver" gibi filmleri izlemek için İstanbul'a doğru yola çıkmanız gerekir...

11:54 ÖÖ  
Blogger ÖZLEM said...

Rehberim--- Teşekkür ederim, işte zoom elverdiğince çalıştık biraz :)


Elif---Kapımız açık sonuna kadar.
Bir sonraki oyunda Alp Kağanla da paylaşırız umarım koltukları :)

Baha---Edirne serhattır belki ama Anadoludur, farkı yoktur. Haklısın..
Sinema var 1 tane belki ama vizyon filmlerini takip ediyorsun en azından.
Volver gibi filmler de DVD ler sayesinde izliyorum.
Rehberimin İstanbul ziyaretleri de Volver ları bize taşımaya yardımcı oluyor sağolsun :)

8:35 ÖS  
Blogger Amire said...

söz volver den açılmışken yeğenim gülhan mükemmel bir kadın filmi demişti...ve gösterimde olan filmin korsan cd sini aldık..kızmayın ya biz taşranın kültürle buluşmaya hakkı yok mu?aziz nesin kalpazanları savunan bir yazısı vardı..bende korsanlara kızamıyorum...bizim gibi kültüre aç insanlar mahrum mu kalsın yani?neyse volver perdro almodovar ın son filmi..bu yönetmenin tümfilmlerini izledim..son filmini izlemekten dolayı da (korsan da olsa)mutluyum...insanın beynini bu kadar ters köşe eden bir yönetmen pess..açıkçası anne kız ilişkisinin önemini çok iyi vermiş..(annemi aramak istiyorum)tabi ensestide:(ben ne yapıyorum ya filmi yeni izlemenin gazı ile filmi anlatıyorum:)volver..volver..pedro almadovar..izlenmeli...izlenmeli...izlenme..izlen..iz..iz..(ses giderek daha derinden gelir ve yok olur..kamera giderek uzaklaşmaktadır)çok film izleyince benim beyin film çekmeye başlar:)..yine başladı:))

11:01 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Ben de ben de izlemek istiyorummmmmmm

11:15 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page