Pazar, Aralık 10, 2006

(Ben) BU HAFTA

Bol bol ödev kağıdı okudum.
Alışveriş yaptım.
Güzel bir haftasonu geçirdim yoğun sise rağmen.
Bir bebek yolda yürürken bacağıma sarılınca mutlu oldum, cuma hafta yorgunluğumu attım. :)
Blogumu boşladım.
Spora başladım.
Çocuklara blog oluşturmayı öğrettim sayımız çoğalacak yakında.
Toplantısız törensiz bir cuma sabahı dersin olmamasının keyfine baktım.
Çok çok fotoğraf çektim.
Çok çok özledim özlemem gerekenleri.
Telefon sapığıma sinirlenmedim.
Okuduğum kitabı bitiremedim yine.
Bir öğrencim "Çalışınca oluyormuş öğretmenim" deyince mutlu oldum.
Çocukluğumun çikolatası tadellenin yeni versiy0nunun tadına baktım, beğenmedim.
siz???

5 Comments:

Blogger Adamın Biri... said...

Çalıştım bol bol..pazar dahil olmak üzere...
:)

Evden işe, işden eve gittim..arada yemek yaptım...merakla bekledim Özlem hocam ne zaman yazacak birşeyler diye...acaba birşeyler tersmi dedim...bu yazıyı okuyunca, demek dedim, kendiside farkında boşladığını bloğunu..sevindim.Arkası gelecek demek ki...

1:51 ÖS  
Blogger Baha said...

Ne güzel şey özgür olmak!..
Bu yazıdan benim çıkardığım bu ödev okumayı saymazsak... Ama, bir yalnızlık durumu da yok değil hani...

4:41 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

ADAMIN BİRİ--- Üzüldüm senin adına. Pazar da çalışmak kötü. Aslında ben de çalıştım pazar. Ama cumartesim benimdi en azından.
Olsun ama çalışmak güzeldir. Seviyorsan işini. İşler bitmez, bitmesin de zaten.
Terslik yok, tersine herşey hiç olmadığı kadar yolunda.
Arkası gelir, bir yola çıkmam lazım artık, sabah işe giderken onu farkettim. Yaptığım en uzun yolculuk yarım saatlik en fazla, o da şehir içi. Hatta merkez dışına bile çıkmadan. Yol yazısı gelir yakında :)

BAHA---Özgürlük.. ehh, tam özgürlük olmasa da boğucu bir bağımlılık yok şu aralar :)
Bu iyi birşey...
Yalnızlık durumu tutmadı yalnız.
Maddeler bunu çağrıştırdı belki ama yok değil.
Bir iki madde daha ekleyelim.
---İlk yeni yıl hediyemi aldım-verdim.
---İstanbuldan gelen bir misafir üniversite yıllarına döndürdü. gerçi eylemler hep oturma üzerine de olsa hareketli bir hafta sonuydu. O sevdiğim Karaağaç yolunda yürüdük en azından :)

Yalnızlık olmasın, bazen ihtiyaç duyuyor insan ama şimdi değil yok :)

5:29 ÖS  
Blogger Baha said...

"Anladın sen onu!.." :|

10:25 ÖÖ  
Blogger ÖZLEM said...

Anladım anladım :)

7:05 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page