Cumartesi, Şubat 24, 2007

BEN BU HAFTA...

****1-Ertelediklerimden vazgeçip, hepsini sıraya koydum ve hepsini teker teker hallettim.
Mesela;
---Müfettişler haftaya teftişte bizim okulda misafirler, dolayısıyla tüm eksik belgeleri tamamlanıp, imzalanıp dosyaya yerleştirdim, hazırım :)
---Çocuklarla birlikte geçen yıl hiç aksatmadan yaptığımız ama bu yıl benim ihmalim yüzünden geciken huzurevi ziyaretimizi yaptık. Çok ara vermişiz ben bocalaladım biraz. Ama çocuklar çok profesyonellerdi. Hiçbir yaşlı yalnız kalmadı, hepsiyle tek tek ilgilendiler.
---Bilgisayarımın geleneksel hafıza temizliğini yaptım, artık formata hazır.

****2-Bir kez yanlış anlaşıldım, düzeltmeye çalıştım, ne kadar başardım anlayamadım.

****3- Babacığımın doğum gününü unuttum, bunu nasıl yaptım diye kızdım kendime, 2 gün gecikmeli de olsa kutladım, mumları üfledik.

****4-Yaz gelse de nerelere attaaya gitsek diye planlamaya başladım.

****5- Bazı öğrencilerime ulaşamadım, sorunlar beni çok çok aştı. Kızdım, yetersiz kaldım tekrar kızdım.

****6-Toplantılarda hep olması gerekenleri ama bir türlü olamayanları dinledim de bir türlü "olanlara nasıl çözüm buluruz" 'a cevap bulamadım

****7-Evlenme teklifi aldım, güldüm.

****8-Bir öğrencimin(zor olanlardan) gelip "sizi öpebilir miyim öğretmenim?"iyle tüm yorgunluğumu ve stresimi attım, kendimi çok şanslı hissettim.

****9-Yapmam gereken bir telefon konuşmasını yaptım, kırgınlıkları temizledim. Ertelenenen konuşmaların 2. hala beklemede. O biraz zor gibi.

****10-Habersiz sınav yaptım, şaşırttım, korkuttum. Sonunda güzel notlar yazdım. :)

****11- Hafta bitmedi belki yarın da eklenir...

Siz neleri yaptınız, neler bir sonraki haftaya kaldı???

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page