Pazar, Şubat 25, 2007

Pes Artık...



Sınır şehri olduğumuz için Edirne'de bol bol Yunan radyosu vardır,

sinyalleri de çok net olduğu için rahatlıkla dinlenir.

Bugün yine bu radyolardan birini dinlerken kulağıma yakın geldi bir melodi.

Bir çok şarkıda bunu hissediyorum zaten,

sadece müziğin olduğu introlarda ayırt bile edemiyorsun, türkçe mi yunanca mı olduğunu.

Sonra sözler başlayınca, şarkı ilerleyince anlayabildim hangi şarkı olduğunu.

Bizde de birebir benzeri var.

Minibüste dinlemiştim ilk, melodisi hoşuma gitmişti, sözlerde iş olmasa.

Kim ve hangi şarkı:

Rober Hatemo-Senden Çok Var...

Yunanca orjinalini bilmiyorum.

Merak ettim, internette şarkıyı aradım, sonuç şöyle:


Rober Hatemo -

Senden Çok VarAlbüm:

Sihirli Değnek, 2006

Söz-Müzik: Yildiz Tilbe


Ama belki de onlar bizden esinlenmişlerdir diye düşünsem de yok yok

"Bunlardan çok var bizde...

Birrrr çok kızdımmmm

ikiiiiii hiç utanma yaptığından

oooooo senden çok varrrr

devam devam

hadeee


Şarkının başındaki "Hade" bile aynı..

Bravo Yıldız Tilbe, Bravo Rober Hatemo.

Liste başı olmayı hakediyorsunuz.


Alışkınız biz buna, ama bu kadar da aleni yapılmaz ki.

Resmen aptal yerine konuyoruz,

aman da ne güzel şarkı

hadeee yandan...

4 Comments:

Blogger Baha said...

edirne'de yaşadığım günlerde ben de yunan radyolarını dinlerdim arada sırada... bizim müziğimize çok benzer yunan müzikleri; biz onlardan, onlar bizden sık sık araklarlarız melodileri... ama klasik yunan müziği (halk müziği mi demek gerek?) bizdeki arabesk müziği gibidir; hüzün hakimdir... özellikle erkeklerin seslendirdiği parçaları severim nedense. bol tremolalı ezgiler insanın içini de titretir; bazen gerçekten tabak kırmak gelir içimden :)... bir de şarkı sözlerinde "sagapo" kelimesi sıkça, belirgin olarak söylenir durur...

2:06 ÖS  
Blogger Amire said...

merhaba
ben gezi-yorum da ki mesaj trafiğini tkip ederken hayatta neler olmuş neler.??
şok oldum şok olmakla kalmadım birçok yeni bilgiye ulaştım..benden habersiz neler oluyor ya:))
benim müfetişlerin geleceğinden bile haberim yok:)
neyse aklıma takılanları sorarım sana alırım cevabını inşallah:)
kal sağlıcakla....

10:27 ÖS  
Blogger Baha said...

Bu arada ayak fotoğrafları çeken yanlız sen değilsin bu siteye bir bak istersen: http://www.trippingshoes.com

2:00 ÖS  
Blogger ÖZLEM said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

5:35 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page