Pazar, Nisan 15, 2007

Bahar-Kargalar-Ne olacak halim


Hani bahar gelir, ağaçlar çiçeklenir, kuşlar uyandırmaya başlar uykumuzdan..

Burda bahar geldi, ağaçlar renklendi yalnız "kuş sesleri" kısmı yok şu an bende.

hani şöyle gözlerini açınca uykudan uyandığına kızmazsın, kalkar güne başlarsın.

Bende öyle olmuyor.

Kuş sesi var tamam ama benim en korktuğum türden..

karga sesleriyle uyanıyorum ey okuyucu, günahım ne???

Evim 5. katta, bacaya en yakınım haliyle.

Ve kurtulamadığım bir kader yine benimle.

Kuşlar çok tartar, ölçer biçer öyle karar verirlermiş yuva yapacakları yerlere.

Benim evler herhalde hep güven verdi onlara ki hiç eksik olmadı kuş yuvaları.

Olsun tamam yuva kursunlar, türler devam etsin.

Yavrular da olsun ama sabahın sekizinde karınları acıkmasa da çılgınlar gibi ötmeye başlamasalar keşke

( başka kelime bulamadım burda "ötmek" değil ama başka birşey tanımlayacak kelime yok)

Sanırım bu bahar fena geçecek benim tarafımda, bir bakmak lazım karga neyi simgeler, hayra alamet olmasa gerek..

Bilen var mı karga yavrularının kuş olduklarını ve uçmaları gerektiğini farkedip çalışmaya başlamaları ne kadar sürer??

:(

Bu bahar durum fena....

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page