Çarşamba, Haziran 13, 2007

"HAYATA BİR PENCERE"

Kolay değil 7 ay verilen emek var..
Yorgunluğa rağmen derslerden sonra 2 saatten fazla yapılan çalışmalar, gün yaklaştıkça artan heyecan stres, hazırlık aşamaları.
Ve sonrasında izleyen dinleyenlere yaşatılan hoş dakikalar.
bence sonuna kadar değdi verilen emeklere.
bu akşamın mimari Elif Öğretmen.
yol açtı çocuklara, neler yapabileceklerini gösterdi, hayatları boyunca unutamayacakları bir deneyim yaşattı onlara.
aylarca çalıştılar, sonunda da tadına doyulmaz bir şiir dinletisi oldu.
Ben videoyu 4-5 defa izledim, her izledeğimde tekrar bir hayat yolculuğuna çıkarıyorlar beni
hayata başlama anından son zilin çaldığı ölüm anına kadar giden bir yolculuk.
"Dar zamanlarda söyleyemediklerimizi" tekrar bir düşündük, savaşta ölen çocuklara ağladık tüm salon "çocuklar ölmesin şeker de yiyebilsinler" dileklerini içimizden tekrar ederek.
Güzeldi çok güzel
anlatmakla olmuyor
orda olmak gerekti
İyi ki varsınız çocuklar
ve iyi ki onlarlasınız Elif Öğretmen :)


Dekor

Salona sığamadık biz
:)



Sunucular Selin ve Akanay




Elif



müzik de besledi ruhumuzu
gitarda Dilşat


Dilşat "beklenen"



Gitme Lavinya



Kulisten..





Fatma çok etkili bir ses tonu var




Hoşçakal Edirnem



Kendimizi kaptırdık biraz :)



En özel an
bitti işte

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

özlemcim,siteni açıp da bu yazı v resimleri görünce şaşırdım.rehberin bu ara baktın mı bloga sen varsın deyince.dinletiye yer verdiğin kısa bir şeyler var diye düşünerek açtım.yazdıkların resimlerin için hem çocuklarım hem kendi adıma teşekkür ederim canım.çalışmalarımızda yanımda ve arkamda hissettiğim yüreklerden biri de sensin.teknik sorumlum sağolasın.gerçekten insan gibi bir cevheri işleyip ortaya güzel eserler çıkarmak bizim işimiz ve emek verdiğinde amacına ulaşıyor hatta onun da üzerine çıkabiliyorsun.herşeye rağmen en güzel mesleği yaptığımıza olan inancım hiç sarsılmadı.iyi ki öğretmeniz diyor nokta koyuyorum.senin de öğretmenlikteki başarı ve gayretini her zaman takdir ediyorum.sevgice kal...

9:03 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

web site counters
Expedia Coupon
Locations of visitors to this page